POLEROWANIE LAKIERU

Do każdego zlecenia muszę mieć indywidualne podejście, nie ma złotej recepty dla wszystkich samochodów. Jedno jest pewne bez: dokładności, wiedzy, doświadczenia i cierpliwości sie nie obejdzie :). Korekta lakieru to dziedzina detailingu, którą bardzo lubię, efekt często kilkudniowej pracy nad jednym samochodem potrafi nawet mnie zaskoczyć, oczywiście pozytywnie. Dobrze przeprowadzone polerowanie jest procesem bezpiecznym dla lakieru oraz trwałym, przy odpowiedniej pielęgnacji efekt utrzymuje się latami. Pracę nad lakierem można podzielić na kilka etapów:

Przyda się kawa, jest trochę czytania:)
kawa

MYCIE DETAILINGOWE

Wieloetapowy proces mycia pojazdu polegający na dokładnym oczyszczeniu lakieru z zanieczyszczeń, tych łatwych do zmycia oraz wbitych w lakier(lotna rdza, smoła, żywica itd.), często ten etap zajmuje kilka godzin. Wszelkie szczeliny i zakamarki są dokładnie myte za pomocą pędzelków detailingowych, finalnie lakier jest poddawany glinkowaniu. Szczegółowe mycie jest bardzo ważne ze względów bezpieczeństwa, dostanie się zanieczyszczenia na pad polerski może skutkować uszkodzeniem lakieru. W dodatku zanieczyszczenia nie pozwolą na uzyskanie bardzo dobrego efektu korekty lakieru. Samochód zostaje dokładnie osuszony za pomocą spreżonego powietrza oraz reczników z mikrofibry.

KOREKTA

Zaczynam od dokładnego oklejenia wszelkich elementów plastikowych oraz gumowych w celu ochrony przed uszkodzeniem padem polerskim. Następnie przy pomocy miernika grubości lakieru sprawdzam stan powłoki lakierniczej, oraz dokonuje wzrokowych oględzin każdego elementu. Po ocenie stanu lakieru można przejść do wyboru kombinacji pasty polerskiej i pada i zacząć walkę o uzyskanie jak najlepszego efektu przy minimalnym ubytku powłoki lakierniczej.

Tak zgadza się, to odbicie w lakierze 16 letniego samochodu.
kawa

ZABEZPIECZENIE LAKIERU

Po rozklejeniu samochodu z taśm i papierów zabezpieczających podczas korekty, przechodzę do dokładnego oczyszczenia pozostałości past polerskich oraz dwukrotnego odtłuszczenia powierzchni. Na tak przygotowany lakier można nakładać powłoki ochronne, mamy pewność, że powierzchnia jest dobrze przygotowana.

Zapraszam do skorzystania z mojego wieloletniego doświadczenia, gwarantuje profesjonalną usługę na wysokim poziomie.

Koszt korekty lakieru zależy od wielkości samochodu oraz zakresu prac do wykonania.

Zobacz cennik

Korzystając z oferty korekty lakieru z aplikacja powłoki ceramicznej otrzymujesz 30 % rabat na detailing wnętrza.

    W ofercie również:

  • polerowanie zmatowiałych reflektorów
  • oklejanie folią ppf